6 Nisan 2012 Cuma

kandırma(ca).

"Ciddi ilişki istiyorum ben. Uzun sürsün böyle, romantikliğin dibine vuralım. Aptalcana aşık olalım."

Yukarıdaki cümle kendimi bir süredir çok fena kandırmakta olduğumu göstermekte. Her şey, birinin bana karşı davranışlarının aynen benim birine yazarken davrandığım şekilde olmasını fark etmemle başladı. Deliriyor muyum diye birine danıştığımda ise aldığım cevap "Sonunda fark ettin, senin dışında herkes biliyor bu durumu" oldu. Şimdi ben ne yapayım? oydağlar.

Sorun şu. Söz konusu insana karşı (deyim yerindeyse) ben de boş değilim. Ama öyle tek gecelik bir şey yaşamak gibi bir isteğimiz yok ikimizin de. Yani bir şey olursa ahanda o başta dediğim cinsten ciddi bir ilişki olacak.

İşte onu o kadar da istediğimden emin değilim.

Daha böylesine düşünce aşamasında olan bir durumda bile aklıma gelen ilk soru "Ya o da ağzıma sıçıp giderse?". 

Sorunlarım var benim.

Hiç yorum yok: